سلول های بنیادی برای نفریت لوپوس و بیماری کلیوی مرحله 3
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سلول های بنیادی برای نفریت لوپوس و بیماری کلیوی مرحله 3

نفریت لوپوس ثانویه به لوپوس است و یک اختلال پیشرونده است. هنگامی که بیماران مبتلا به لوپوس توسعه مرحله 3 بیماری کلیه، کلیه ها در حد متوسط با یک سری از علائم اولیه مانند فشار خون بالا، ادم، کم خونی، بیماری های استخوان و غیره آسیب دیده سلول های بنیادی برای نفریت لوپوس و مرحله 3 درمان بیماری های کلیوی توصیه می شود.

نفریت لوپوس و بیماری کلیوی مرحله 3

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن به درستی عمل نمی و حمله نقاط مختلف بدن است. حدود 50 درصد از بیماران مبتلا به لوپوس توسعه درجات مختلف آسیب کلیوی. پاسخ ایمنی غیر طبیعی می تواند التهاب گلومرولها منجر به کاهش عملکرد کلیوی. در نفریت لوپوس در مرحله 3 بیماری کلیه، بخشی از گلومرول درگیر و تحت تاثیر قرار می.

سلول های بنیادی برای نفریت لوپوس و بیماری کلیوی مرحله 3

سلول های بنیادی برای درمان تعدادی از مواد غذایی استفاده شده است و اثرات درمانی بالینی قابل توجه نشان داده است.

سلول های بنیادی ممکن است پاسخ ایمنی غیر طبیعی برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه گلومرول ایمنی سرکوب. بنابراین، می توان آن را کاهش عملکرد کلیوی متوقف شد.

درمان می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و بازسازی سیستم ایمنی بدن طبیعی بدن است. بنابراین، سیستم ایمنی بدن خواهد شد کلیه و سایر اعضای بدن حمله می کنند.

شما می توانید از سیستم خود شفا از بدن فعال و افزایش ترشح فاکتورهای رشد. اگر بافت کلیه آسیب دیده را می توان بازسازی شده، عملکرد کلیوی خواهد شد به طور قابل توجهی بهبود یافته است. در برخی موارد، آسیب کلیوی مرحله 3 بیماری کلیه در نفریت لوپوس می تواند معکوس.

پس از درمان فوق، بیماران بهبود قابل توجه داشته باشد. در کوتاه مدت، علائم بالینی مانند ادم، تهوع و استفراغ، خستگی و غیره برطرف خواهد شد.

در دراز مدت، کراتینین و سطح BUN کاهش می دهد. عملکرد کلیه و افزایش GFR.

اگر شما علاقه مند در درمان بالا هستند و می خواهند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلول های بنیادی، ممکن است از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال می شود.





:: برچسب‌ها: درمان نفریت لوپوسی، نفریت لوپوس، سلول های بنیادی ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: